אסטרטגיית תזונה פשוטה לחצי איש ברזל

בטריאתלון למרחק קצר, כמו ספרינט ואולימפי, אתה יכול "לשרוד" היטב עם טעויות בתזונה שלך לאורך התחרות. אבל, במהלך תחרות ארוכה

אינטליגנציה אתלטית

    העלו את האיי.קיו הספורטיבי שלכם – ולמדו להיות אתלטים טובים יותר. הרצים המוצלחים ביותר בהשגת המטרות שלהם – בין אם המטרה היא

3 הכללים החיוניים ל – IRONMAN. מאת: גלעד קובו

שנה חדשה לפנינו, שנה של התחלות חדשות, של אתגרים חדשים, שנה של מטרות חדשות שאם הן לא היו אפשריות וקצת

על שגרה וחשיבותה. מאת: גלעד קובו

היום אני הולך לדבר איתך על שגרה. כן כן, אני יודע, המילה שגרה היא בגדול מילה שלילית, מאותתת על שעמום

מה בעצם לא צריך לעשות באימונים… מאת: גלעד קובו

יש הרבה נושאים המתלווים לאימון בספורט סיבולת. מן האימון עצמו, לתזונה נכונה, שינה טובה והיבטים אחרים. לעיתים נראה שרשימת הדברים

שימוש במד דופק לעומת שימוש במד הספק ברכיבה על אופניים – באימונים ותחרויות. מאת: גלעד קובו

במאמר זה אתן פרספקטיבה לשימוש במד דופק אל מול שימוש במד הספק ברכיבת אופניים. בנוסף אתן מדדים בהם תוכלו להשתמש

טריאתלון – האם חייך תלויים בו? מאת: גלעד קובו

אתלטים רבים "חיים או מתים" בהתאם לתחרויות הטריאתלון או האימונים שלהם. זה נכון גם לרצים, אם כי אגע יותר בטריאתלטים