אינסטגרםטוויטריוטיובפייסבוק
עד האופק הבא

אם אתם רוצים לעשות שינוי בחיים זה הזמן וזהו המקום. שינוי אמיתי מתחיל בראש ואליו מצטרפים הגוף והלב. אם אתם מרגישים מוכנים, אם אתם רוצים לעשות משהו למען עצמכם, בואו והצטרפו לעשרות סיפורי הצלחה שהגיעו ל-kovo2max ללא כל ידע וניסיון בספורט ויצאו מהתכנית אנשים חדשים. אתם תבחרו את היעדים שלכם ואנו נתאים לכם תכנית אימונים אישית, נלווה אתכם לאורכה ונהיה אתכם לאורך כל הדרך עד לשינוי המיוחל ולאחריו.

ריצה, שחייה, אופניים או כולם יחד, ביחד נגיע הכי רחוק שאפשר ורק השמיים הם הגבול.

מה הקשר בין ספורט לקולה?

מה הדבר הראשון שעולה בראשכם כאשר אומרים לכם קולה? "טעם החיים"? מרענן? אולי סוכר? הוסיפו עוד אסוציאציה לרשימה – משקה ספורט. בשנים האחרונות מתפשטת לה תופעה מוזרה ולא שגרתית: ספורטאי סבולת רבים השותים קוקה קולה במהלך מירוצי אופניים ממושכים בני כמה שעות. מספיק לראות שלב אחד בטור דה פראנס כדי להבין את גודל התופעה.

מתאמנים ולא יורדים במשקל? תפסיקו "להתאמן" ותתחילו ליהנות

מכירים את זה מקרוב? מתאמנים, מתאמנים ולא יורדים במשקל? איך זה יכול להיות? מה אני עושה לא נכון? האם יש פעילויות בהן אני ארד במשקל יותר מאחרות? אולי הסוד קשור במשהו אחר שאני לא רואה? על כך ועוד במאמר הבא

אלמנטים חשובים להתאוששות והצלחה בתהליך האימון

כולנו מתאמנים. רצים, שוחים רוכבים, אימוני כוח ועוד. כל אלה הינם אימונים היוצרים "הרס" לגוף.
בכל אימון אנו יוצרים עומס, קורעים בשריר קרעים מיקרוסקופיים ומצפים לשיפור. על מנת שהשיפור
יקרה, על מנת שנתחזק, נהיה מהירים יותר, נצליח לעמוד כנדרש באימון הבא, עלינו להתאושש.
אילו אלמנטים חשוב להכיר, להבין וליישם במהלך ההתאוששות. על כך במאמר הבא.

"איש ברזל" – על ברזל וספורט

כה רבות שמענו על ברזל בדם, מאגרי ברזל והשפעתו על יכולות הספורטאי.
למה זה כך? מה ניתן לעשות על מנת לשפר את רמתו בגוף? והאם ניתן למנוע מחסור בברזל באמצעות תזונה נכונה?
על כך ועוד במאמר הבא.

תזונה לאחר פציעת ספורט

פציעות ספורט הן חלק בלתי נפרד מחייו של ספורטאי. האם ניתן באמצעות תזונה נכונה, מעבר לטיפול הרפואי, לאפשר לגוף החלמה מהירה וטובה יותר? על כך ועוד במאמר זה.

ארבעת המופלאים בפסיכולוגיה של הספורט

ידוע לכולנו שבספורט יש חלק חשוב לכושר הגופני. יחד עם זאת, ברור שלמתחולל
בתוך מוחינו ישנה השפעה מרובה על ההישגים. ריכזנו כאן ארבעה אלמנטים שיעזרו לכם למקסם את יכולותיכם.

שימוש במד דופק לעומת שימוש במד הספק ברכיבה על אופניים – באימונים ותחרויות

רבות נכתב ונאמר על אימון עם מד דופק. לטובת רוכבי האופניים ישנו גם מד הספק. מה ההבדל באימון עם זה או עם האחר? מה עדיף, אם בכלל יש כזו העדפה? האם אצליח להשתפר עם אחד מהם? ומה אעשה בתחרות? על כל אלה ועוד במאמר הבא.

מה תשתו?

גופינו בנוי מכ - 70% מים, כל תא ותא שלנו בגוף זקוק באופן שוטף למים על מנת לתפקד.
חשיבות השתיה ידועה לכולם. כמה? מתי? משקה איזוטוני עדיף על מים? כל
אלה ועוד במאמר הבא.

"ממציאים את שפת מורס מחדש?" על תקני העמסה והחשיבות שלהם באימון

לפני כמה ימים ניגש אליי אחד המנויים בקאנטרי בו אנו שוחים ובקש לדעת "באיזה שפה אתה מדבר"? לא הבנתי על מה הוא מדבר ובקשתי שיסביר. "אני עומד מהצד" מסביר המנוי, "ושומע את צוות האימון שלכם מדבר בקודים של לשחות תקן 2, עמדת בתקן 3 שלך ? לא לזייף בתקנים". ומוסיף, "יום אחד מצאתי טבלה עם השם סנדרה עליו. וראיתי כל מני מספרים עם מרחקים שונים. אז הייתי בטוח שאתם מתכננים להשתלט על הקאנטרי". 

ריצת שטח - מאפיינים וטיפים

ריצת שטח היא מיומנות נרכשת, בעלת מרכיבים המייחדים אותה מריצת מסלול. הכרת מרכיבים אלו ומודעות אליהם, במהלך הריצה, בשילוב אימון והתנסות, עשויים להביא לשיפור ביכולת ריצת השטח וכתוצאה מכך שיפור בריצת כביש. 

VO2 Max, כושר אירובי וספיגת חמצן מרבית

כל מה שרציתם לדעת על Vo2 max ופחדתם לשאול. מה זה? איך מודדים ואיך משפרים? קראו כאן.
כתבה של איילת גור אריה

מתחילים להתאמן? אל תדלגו על ארוחת הבוקר!

מדוע ארוחת בוקר משפיעה כל כך על בריאותינו? יכול להיות שהתשובה מסתתרת בתזמון של האכילה. שמה באנגלית של ארוחת הבוקר- BREAKFAST  נובע מהפעולה של שבירת הצום של הלילה. ככל הנראה לאכילה בבוקר ושבירת הצום המתמשך יתרונות בריאותיים רחבי היקף.
ארוחת בוקר או אכילה בשעות הבוקר מומלצת כשעה עד שעה וחצי מהקימה.

פוסט מרתון

דיכאון שלאחר המרתון הוא תופעה נפוצה בקרב רצי המרתון, ללא קשר לרמת הניסיון שלהם. ההתרגשות הגדולה שמלווה את עונת המרתון נגמרת והאינטנסיביות של התקופה שלפני נותרת מאחור. בואו לקרוא עוד עלמהן הסיבות לסינדרום, מה אומרים המומחים וכיצד מתגברים.

מחוסנים מהכל

אתם אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת, ריצת מרתון או טריאתלון ולפתע הגרון צורב והאף מתחיל לנזול? אתם לא לבד. כיצד להימנע ממחלות ואיך לטפל בהן.

10 סיבות שכיחות לשאלה – למה לרוץ מרתון?

יש הרבה מאוד סיבות לצאת ולרוץ. קיימות סיבות רבות יותר לרוץ מרתון. כל ילד מגיל 3 יודע לרוץ. זה טבעי, זה פשוט, זה מהנה ובריא. נתנו לכם רק 10 סיבות לצאת ולרוץ מרתון, השאר - עליכם.

על חשיבותה של התמדה

על חשיבות ההתמדה בדרך להשגת יעדים, שאיפות רצונות והצלחה. קראו כאן.

הפסקה מאימונים מבלי לאבד את הכושר

לפעמים הגוף או הנפש מאותתים לעצור, אז כמה זמןאפשר לנוח מבלילאבד מהכושר הגופני שכבר צברתם? קראו כאן.
חשיבות האימון המנטלי לריצה. kovo2max

הגישה הנכונה לריצה

על מה אתם חושבים? לחשיבה יש השפעה עצומה על ביצועים, ועל כן רצים חייבים לעבוד קשה על מנת לאמן ולשפר את היכולת המנטאלית, בדיוק כפי שמאמנים את הגוף.

הגברת מוטיבציה אצל מתאמני ריצה

ואם ביום שלישי לא בא לי? מה קורה כשלא כל כך מתחשק לצאת לאימון. קבלו כלים יעילים להגברת המוטיבציה.

צריכת נוזלים נכונה

שתו לרוויה! כמה כדאי לשתות לפני המירוץ, תוך כדי ולאחריו. קראו כאן.

חמשת החוקים למניעת פציעות ריצה

יש מתאמנים המתייחסים לפציעות כאל רע הכרחי אולם יש אפשרות להימנע מכך. קבלו את חמשת הכללים להישאר על המסלול.

האם ארוחה עתירת שומן משפרת סיבולת ריצה?

שומן זה רע? לאו דווקא. מחקר חדש קובע כי כדאי לצרוך שומן לפני ריצה. קראו עוד.

למדו להירגע...

תרגילי רגיעה לאחר ריצת אימון או מרוץ, חשובים לביצועים אתלטיים ולהתאוששות בדיוק כמו חימום. לימדו איך להירגע!

בקרת נזקים

האם הרגשתם כאב או פציעה אחרי ריצתכם האחרונה? קראו כאן, מתי אפשר להמשיך באימון ומתי כדאי להרגיע.
הקשיבו לליבכם

הקשיבו לליבכם

הקשיבו לליבכם - זהו בהחלט יכול להיות הסלוגן ליום האהבה, אבל האמירה "הקשיבו לליבכם" טומנת בחובה עצות שימושיות עבור הרצים. קראו עוד!

הכל בראש...

האם העייפות במהלך הריצה נובעת מהגוף שאומר למוח שהגענו לקצה היכולת שלנו או שהמוח פוקד על הגוף לעצור. קראו כאן.
תוספי תזונה לפעילות ספורטיבית

תוספי תזונה. כן או לא?

תוספי התזונה הפכו להיות מאד פופולאריים בשנים האחרונות. האם כדאי לצרוך אותם או שאפשר להסתפק בתזונה טובה? קראו כאן.

כיצד להתמודד עם פחדים הקשורים לאימון ולהפוך לרצים רגועים ובטוחים בעצמכם

כל מה שרציתם לדעת על איך להתמודד עם פחדים הקשורים לאימון ולהפוך לרצים רגועים ובטוחים בעצמכם. קראו כאן.

חמש פציעות טריאתלון נפוצות ודרכים למנוע אותן

אימון לקראת תחרות "איש הברזל" הינו קשה ועלול להוביל לפציעות. קראו כאן על פציעות נפוצות והאסטרטגיות למנוע פציעות אלו.

טיפים לרץ

רשימה של טיפים חשובים שיקימו אתכם מהספה, יסייעו לכם בבניה נכונה של תהליך, בהמנעות מפציעות מיותרות, בהתקדמות ובבניית כושר ויסללו את הדרך שלכם להתחלה נכונה ולהתקדמות נבונה.

שבע טעויות נפוצות בריצה / חלק א'

מסתבר שכל הרצים, מתחילים או מקצוענים, מהירים או איטיים, כולם עושים את אותן הטעויות באימונים. לפניכם חלק א' במאמר "שבע טעויות נפוצות בריצה". את חלק ב' נפרסם בשבוע הבא.

שבע טעויות נפוצות בריצה / חלק ב'

החלק השני במאמר "שבע טעויות נפוצות בריצה". מסתבר שכל הרצים, מתחילים או מקצוענים, מהירים או איטיים, עושים את אותן הטעויות באימונים.

לקראת יום כיפור

צום יום כיפור הוא צום ארוך ומאתגר שכדאי להגיע אליו מוכנים. צום ללא הכנות מוקדמות יהיה צום קשה יותר, ויכול להיות גם מסוכן. כמה המלצות לצום נכון וקל - מתחילים היום!

קפאין- האם הוא עוזר לפעילות ספורטיבית?

האם קפאין מעצים את יכולת הביצוע, והאם כדאי לצרוך קפאין לפני ובזמן אימון, קראו כאן!
הודעות
רכיבת סופשבוע - 3/12 (יום שבת)
יום שבת לא תתקיים רכיבה. מאחל לכולם בהצלחה בטריאתלון אילת.


 


חצי מרתון עמק המעיינות
יום שישי יתקיים חצי מרתון עמק המעיינות.
מאחל לכולם בהצלחה!
ישראמן אילת 2017
בתאריך 27/1/17 יתקיים ישראמן אילת.
ניתן להתארגן לשלשות או להשתתף בחצי מרחק.
יהיה גם נציג למרחק המלא.
אז קדימה תתארגנו ותחלקו יחד תחרות... או לבד.
מקצי מרתון תל אביב
מרתון תל אביב והמקצים השונים ייערכו ב - 24.2.17.
זה הזמן להרשם ולהתכונן.
תשלום בכרטיס אשראי
ניתן לרכוש ולשלם דרך האתר, באמצעות כרטיס אשראי, תחת הבאנר "לתשלום", על תוכניות אימון, אימונים קבוצתיים ומוצרים. האתר מאובטח ופועל תחת אתר הסליקה טרנזילה.
שיחה על חיים וריצה
איירונמן איש ברזל טיפים טריאתלון לימוד שחיה מד וואטים מסלולים מרתון מתחילים לרוץ ריצה ריצת שטח רכיבה שחיה תזונה תקניםאולטרה-מרתוןאופנייםאיירונמןאימוןאימון אישיאימון יחידאימון מונחה אישיאימון מונחה קבוצתיאימון קבוצתיאימוניםאירוביאיש ברזלארוחת בוקרברזלגלעד קובוהתאוששותטריאתלוןיום כיפורכושרמיםמסע אופנייםמרתוןסיפורים אישייםפסיכולוגיית ספורטפציעותריצהרכיבהשומרים על הגזרהשחיהשחיה ריצהשחייהתזונהתזונת ספורטתחרותתכנית אימונים